Δημοτικό Σχολείο Στρυμονικού

Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Get Adobe Flash player

Δείτε μας και σε...

Ευεργέτης

Το έτος 1930 ιδρύθηκε το Δημοτικό Σχολείο. Χρηματοδότης ήταν ο κ.Δούντας. Κατά μια πληροφορία, ο Κυριος Δούντας κατ΄εντολή των 25-30 οικογενειών που είχαν έρθει από το χωριό Κωστή της Ανατολικής Ρωμυλίας, είχε παραλάβει τις αποζημιώσεις τους από τις περιουσίες που άφησαν με την μετακίνηση των πληθυσμών και με εκείνα τα χρήματα χρηματοδοτήθηκε το έργο.

dountas sm

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21

     

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού

Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

 

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται

σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Οργανικά 7/θ και λειτουργεί ως6/θ. Είναι σχολικό κέντρο με μαθητές/τριες από έξι Κοινότητες και μαθητικό δυναμικό (58)

μαθητές/τριες.                                                                                                                                    

Τοποθετημένοι (13) εκπαιδευτικοί οργανικά - απόσπαση και με μερική διάθεση (3).

Λειτουργούν επτά τμήματα το πρωί με το Τμήμα Ένταξης και ένα Ολοημέρου.

Υπάρχει έγκριση και για Τμήμα Υποδοχής.

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 

Θετικά σημεία

 

Διαπιστώνεται ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν εναλλακτικές διδακτικές

πρακτικές, καθώς και κατάλληλα μέσα διδασκαλίας, αξιοποιώντας την χρήση των

παρεχόμενων ΤΠΕ. Επιπλέον, οι μαθητές/τριες, συμμετέχουν, ατομικά και ομαδικά,

σε διαγωνισμούς και προγράμματα καινοτομίας ενώ στο τέλος της σχολικής χρονιάς

εκθέτουν τις δημιουργίες τους. Η φοίτηση των μαθητών/τριών στο σχολείο μας

χαρακτηρίζεται συνεπής και συστηματική.

 

Σημεία προς βελτίωση

 

Εξακολουθεί να υπάρχει μερίδα εκπαιδευτικών που χρησιμοποιεί παραδοσιακές

μορφές διδασκαλίας. Υπάρχουν περιπτώσεις μαθητών/τριών που ξυλοκοπούν

συμμαθητές/τριές τους, ενοχλούν και χλευάζουν παιδιά με ιδιαιτερότητες. Επίσης,

έχει επισημανθεί ότι θεωρούν παιχνίδι κάποιες βίαιες κινήσεις που, όπως μας

αποκαλύπτουν, έχουν δει σε διαδικτυακά παιχνίδια. Η πρόληψη παραβατικών

συμπεριφορών και η ενίσχυση θετικών πρακτικών συμπεριφοράς ενισχύεται στο

μέτρο του δυνατού από τον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου. Οι διαδικασίες

κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών δεν

κατέστη δυνατό, φέτος, να αξιοποιηθούν στο μεγαλύτερο μέρος της σχολικής

χρονιάς, λόγω της πανδημίας.

 

Διοικητική λειτουργία

 

Θετικά σημεία

 

Ειδικά για το σχολικό έτος 2020 – 2021 έγιναν κανονικά τα εξ αποστάσεως

μαθήματα στην πλατφόρμα webex και δεν υπήρχε μαθητική διαρροή καθώς μόνο 3

μαθητές/τριες είχαν δυσκολίες στην παρακολούθηση των μαθημάτων. Δόθηκαν από

το σχολείο Η/Υ σε μαθητές/τριες που δεν διέθεταν συσκευή για την παρακολούθηση

των μαθημάτων. Γίνεται προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του

διδακτικού και βοηθητικού προσωπικού. Γίνονται προσπάθειες για την αναβάθμιση

της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου γιατί το διδακτήριο είναι αρκετά παλιό.

 

Σημεία προς βελτίωση

 

Το σχολείο παρουσιάζει γενικά θετική διάθεση για επικοινωνία με τους

γονείς/κηδεμόνες, η συμμετοχή τους ωστόσο δεν είναι ικανοποιητική. Τήρηση

καλύτερη του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του σχολείου. Υλοποίηση των

αποφάσεων του Σχολικού Συμβουλίου από τη Δημοτική Αρχή. Η μεταφορά

μαθητών/τριών από και προς το σχολείο. Αντιμετώπιση της τεράστιας

γραφειοκρατίας που αντιμετωπίζει τώρα το δημόσιο σχολείο.

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

 

Θετικά σημεία

 

Παρακολούθηση επιμορφώσεων από τη συντριπτική πλειοψηφία των

εκπαιδευτικών, όπως εργαστήρια δεξιοτήτων, νέες τεχνολογίες, εξ αποστάσεως

εκπαίδευση κ.λ.π., Ενδοσχολική Επιμόρφωση.

 

Σημεία προς βελτίωση

 

Η πρόληψη παραβατικών συμπεριφορών των μαθητών/τριών και η ενίσχυση

θετικών πρακτικών συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών μέσα από επιμορφώσεις.

Απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια και κυρίως υποστήριξη από ειδικούς για την

αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας. Συμμετοχή σε εθνικά προγράμματα.

Σχολείο

school b

jyhfhyyt

Σύνδεση-Εγγραφή

Καλώς ήρθατε στη σελίδα εγγεγραμμένων χρηστών

Ετικέτες(Tags)

etwinning θέατρο αρχαίο Θέατρο μαθητόκοσμος Μαθητόκοσμος άνοιξη τσικνοπέμπτη θεάματα σύλλογος γονέων χαλιδονίσματα γιορτές Θέατρο Βυζαντινό Μουσείο Λευκοχώρι Χριστούγεννα εκδρομή εθελοντισμός Μπεζεστένι Γιορτές Εμμανουήλ Παππάς γιορτή λήξη 1940 διαφορετικότητα ταινία ολυμπισμός λύσσα δόντια στοματική υγεία ρατσισμός πληροφορική συνέδριο βασιλόπιτες Αθλητικά ΑΜΕΑ Ανάσταση Εθελοντισμός βραβείο πόντος κόκκινα αυγά Πάσχα Έπος 1940 βάφουμε Πολυτεχνείο ΔΚΒ Βιβλιοθήκη Σερρών ημέρα ποίησης Χαλικιδική Ατομικό Δελτίο Υγείας Ώρα κώδικα ΑΔΥΜ γρίπη μοναστήρι διατροφή ζώα Αδέσποτα παιδαγωγικά μετανάστευση όρια μουσείο εξατομικευμένη σοκολάτας εργοστάσιο Ιωάννης Πρόδρομος εκδηλώσεις βίντεο επανάσταση 1821 Κατασκηνώσεις Κερκίνη χορός χρωματισμός φωτογραφίες ασφάλεια παιχνίδια παράδοση αυλή αλεπούδες διδίκτυο κόκκινες αλεπούδες πρόσφυγες

Μετρητής Επισκέψεων

Μετά από 8693 επισκέψεις, σάς ... μετράμε και αλλιώς.

Flag Counter

Online Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 22 επισκέπτες και κανένα μέλος